New serie’s op net5: Switched at Birth & Dallas.



Er komen weer nieuwe serie’s op de nederlandse TV! Ik kijk veel liever serie’s als films of andere programma’s. Maar het stomme is er zijn bijna geen Amerikaanse serie’s op de Nederlandse TV en dat is heel jammer. Gelukkig heb ik nog internet om te TV serie’s te kijken . Net 5 is toch wel de leukste zender voor serie’s! Ze draaien daar Gossip girl en 9021O. Maar nu komen er twee nieuwe serie’s bij waar ik erg naar benieuwd ben. Ookal zijn het er maar 2. 



Switched at Birth.




”Net5 komt in augustus met Switched at Birth. In deze Amerikaanse serie draait het om twee tienermeiden die ontdekken dat ze als pasgeboren baby’s in het ziekenhuis zijn verwisseld. Daphne Vasquez en Bay Kennish hebben hierna een totaal verschillende opvoeding gehad. Terwijl de een in een welgestelde buurt opgroeit met haar beide ouders en broer om zich heen, woont de ander in een volkbuurt met haar alleenstaande moeder. Wanneer de twee families de verwisseling ontdekken en elkaar opzoeken, moeten ze zien te wennen aan elkaar en elkaars leefstijl.”


Als ik het filmpje bekijk lijkt het mij een mooie serie maar ik weet nog niet of ik hem ga kijken. Bij IMDB is de serie met een 8.3 beoordeeld dus dat is niet verkeerd! 


Dubbele afleveringen van Switched at Birth zijn vanaf woensdag 22 augustus wekelijks om 20.30 uur te zien bij Net5.


Dallas.






”Draaide de serie eerst om de rivaliteit tussen de twee legendarische broers J.R. en Bobby Ewing, nu zetten hun zonen John Ross en Christopher de strijd om macht, liefde en land voort. Bijgestaan door hun vaders weten zij het spel van misleiding nog veel harder te spelen en dus staat deze nieuwe reeks bol van complotten, duistere geheimen en verraad. Met de terugkomst van de legendarische Patrick Duffy, Linda Gray en Larry Hagman en daarnaast nieuwe acteurs als Josh Henderson en Jesse Metcalfe is Dallas spannender dan ooit.”


Ik heb zelf nog nooit de eerdere Dallas gezien van heel wat jaartjes terug maar het lijkt mij best een leuke serie. Dit soort serie’s zijn echt een soort van mijn stijl. Op IMDB heeft deze serie ook geen slechte beoordeling met 7.4 dus ben benieuwd.  


Dallas is vanaf dinsdag 4 september om 20.30 uur met dubbele afleveringen te zien bij Net5.


Ga jij één van de serie’s kijken op net5? 



11 thoughts on “New serie’s op net5: Switched at Birth & Dallas.

Plaats een reactie