( mini ) winactie.

Ik kreeg van de webshop www.LexingtonAvenue.nl twee armbandjes op gestuurd. Ik vind ze zelf echt super zomer achtig en ze matchen heel erg met heel veel kleuren kleding. Een soort Ibiza armbandje. Het zijn per pakje 3 armbanden maar je kan ze ook leuk samen dragen. Per armband zijn ze €9,95 dus je hebt geluk dat je ze bij mij kan winnen.

Wat moet doen ?
Niet veel ! Eigenlijk is het belangrijkste dat je mee doet. Toch zou ik het leuk vinden als jij mij volgt via google, bloglovin en het berichtje liked. Maar je mag ook als je dat wil een link zetten op je blog of tweeten.. Wel een reactie plaatsen met je e-mail en waar je mij volgt..

Er zijn twee winnares dus je hebt meer kans om iets te winnen. En de uitslag is al 3 juli en dus kan je meedoen tot zondag 3 juli 15.OO ! Want misschien gaan jullie op vakantie en kunnen jullie niet de prijs ontvangen..

29 thoughts on “( mini ) winactie.

  1. Wat een superleuke armbandjes ! Ik volg je via Bloglovin en GFC en heb dit bericht geliked. Ik zou het heel leuk vinden als ik win, want dit zijn echt cute zomerarmbandjes :D!

  2. Wat een leuke bandjes! Ik wil graag mee doen, ik volg je blog op bloglovin en met blogger en ik heb over deze actie getweet via ArtByInora.E-mail adres = IJKvdBroek [at] gmail [dot] com

Plaats een reactie